Bestellen.

BESCHIKBAARHEID.

Alle artikelen binnen onze webshop zijn up to date als het gaat om prijs en beschikbaarheid. Bij elk product staat een voorraadstatus.

HET BESTELPROCES.

Bestellen bij LEDdirect gaat snel en gemakkelijk. Wanneer u een product heeft gevonden kunt u het product toevoegen aan uw winkelwagen door op de knop "In Winkelwagen" of het winkelwagen-icoontje te klikken. Hierna kunt u afrekenen of verder winkelen. Gaat u verder winkelen dan ziet u altijd rechtsboven in uw scherm uw winkelwagen, welke artikelen hier inzitten en wat de totaalprijs excl. BTW en incl. BTW is. U kunt de onderstaande instructies gebruiken om uw bestelling af te ronden.

1. Verzendinformatie.

Nadat u op de knop "Afrekenen" heeft geklikt komt u op onze "Afrekenpagina". U ziet in een overzicht wat u gaat bestellen, waar dit moet worden afgeleverd en hoe u wenst te betalen. Alles gebeurt dus op één pagina.

2. Bestaande of nieuwe klant.

Mocht u een bestaande klant zijn dan kunt u bovenaan de pagina op "Al geregistreerd? Klik hier om in te loggen" klikken. Als u een nieuwe klant bent, dan kunt u uw gegevens invoeren. Hierna kunt u aanvinken of u een account wil voor toekomstig gebruik. Vul hiervoor een wachtwoord in van minimaal 6 tekens. Hierna kunt u kiezen of de producten naar het door u opgegeven adres moet worden afgeleverd of op een ander adres. Bij verzending binnen Nederland en België verzenden wij gratis bij bestellingen boven een bedrag van € 49,95 incl. BTW. Bij kleinere orderbedragen vragen wij een bijdrage voor de verwerking- en verzendkosten:

Orderbedrag Verwerking- en verzendkosten
Tot € 49,95 (incl. BTW) € 5,95 (incl. BTW)
Vanaf € 49,95 (incl. BTW) GRATIS

Heeft u als nieuwe klant hulp nodig, dan kunt u bellen met +31 (0)88 0100 400 en dan zullen wij u assisteren.

3. Betalen.

Hier kiest u de betaalsoort waarmee u uw aankoop wilt afrekenen. U kunt betalen met iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Bancontact/Mister Cash, Belfius, KBC/CBC, Klarna, een SEPA bankoverschrijving of een cadeaukaart als VVV Giftcard, Klus Cadeau en de DE Cadeaukaart.

4. Uw bestelling.

U ziet constant in de rechterbovenhoek van uw scherm wat u gaat bestellen. Mocht u toch iets vergeten zijn dan kunt u altijd terug naar de winkel of uw winkelwagen. Wilt u uw bestelling afronden dan drukt u nu op de knop "Bestelling afronden". Afhankelijk van de gekozen betaalwijze krijgt u vervolginstructies.

5. Bestelstatus per e-mail.

Na uw bestelling wordt u per e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:

Ontvangen bestelling
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging. Wat staat er in deze orderbevestiging?

  • Online ordernummer (bijv. 1234567)

  • Betaalmethode en huidige status van uw betaling 

  • De gekozen verzendmethode

  • Uw contactgegevens (controleer deze nogmaals om foutieve leveringen te voorkomen)

  • Producten die u besteld heeft met het totaalbedrag

  • Een link naar uw account, waarin u al uw gegevens kunt beheren en wijzigen

Heeft u geen e-mail ontvangen?
Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Verwerkte bestelling
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.

Verzonden bestelling
Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging met de Track-en-Trace code van PostNL, DHL of UPS. Wat staat er in deze verzendbevestiging?

  • Online ordernummer (bijv. 2345678)

  • De gekozen verzendmethode

  • Verzendadres

  • Producten die verzonden zijn

  • Trackingnummer van PostNL, DHL of UPS

  • Een link naar uw account, waarin in al uw gegevens kunt beheren en wijzigen

Wijzigen of annuleren.

Wijziging of annulering van uw bestelling is geen probleem. U kunt dit eenvoudig aangeven per e-mail of door te bellen met onze klantenservice. Echter, zodra we uw bestelling verzonden hebben, is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.