Klachten.

Heeft u een klacht over een product, een online bestelling of de dienstverlening van LEDdirect? Laat het ons weten. We doen ons best uw klacht snel op te lossen.

Klacht over een product.

Meld uw klacht bij onze klantenservice. Deze is bereikbaar via de e-mail, chat en telefonisch. Vermeld hierbij uw ordernummer voor een spoedige afhandeling. Bij de afhandeling van klachten volgt LEDdirect natuurlijk de wet. Informatie over uw rechten als consument vindt u op ConsuWijzer.nl. Op deze website van de overheid leest u ook wat u kunt doen als u niet tevreden bent over uw aankoop.

Klacht over onze dienstverlening.

Meld uw klacht bij onze klantenservice via e-mail, chat of telefonisch.

Klacht over een online bestelling.

Neem contact op met onze klantenservice. U ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen hoort u hoe we uw klacht oplossen.

LEDdirect heeft het Thuiswinkel Waarborg. Dat betekent dat LEDdirect voldoet aan de criteria op het gebied van wetgeving, veiligheid en financiële stabiliteit en de gedragsregels van Thuiswinkel.org. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org via Thuiswinkel.org.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Bij online bestellingen adviseert LEDdirect het pakket bij ontvangst te controleren. Merkt u bij levering dat u een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Laat onze klantenservice het dan zo snel mogelijk weten. LEDdirect zal het probleem snel oplossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product daarom niet verder uit/gebruik het niet meer dan nodig is om goed te kunnen beoordelen of u het wilt houden.

Gekocht product dat na een bepaalde tijd stuk gaat.

Wanneer er nog garantie op het product zit, neemt u contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat u het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Op de pagina garantie leest u er meer over. Zit er geen garantie (meer) op het product? Vraag één van onze specialisten om advies.

Contact.

Telefoonnummer: +31 (0)88 - 0100 400
E-mailadres: [email protected]